Feyenoord presenteert nieuwe hoofdsponsor in filmpje met Drenthe
Feyenoord heeft MediaMarkt woensdag gepresenteerd als nieuwe hoofdsponsor. Het multimediaconcern is met ingang van komend seizoen de opvolger van Europarcs. Het gaat om een deal voor drie seizoenen.
Europarcs is sinds 2021 de hoofdpartner van Feyenoord. De Rotterdammers verlengden die samenwerking vorig jaar met een seizoen, maar nu maakt het Nederlandse familiebedrijf plaats voor MediaMarkt. Feyenoord maakte dat woensdag bekend met een filmpje op sociale media waarin oud-speler Royston Drenthe te zien is als medewerker van MediaMarkt.
When red and white come alive… 🪄
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) April 3, 2024
Introducing @mediamarkt_nl as our new main partner. pic.twitter.com/wHv4BC0YFO
Commercieel directeur Ruud van der Knaap is trots dat MediaMarkt de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord is. 'Als marktleider in hun branche zijn ze net als Feyenoord een gevestigde naam en zeer ambitieuze partij die nog verder vooruit wil', zegt Van der Knaap woensdag op de clubwebsite. 'Met de steun van MediaMarkt maakt Feyenoord weer een stap vooruit.'
Volgens CEO Remco Reijnders is dit voor MediaMarkt 'een bijzondere stap, die een reflectie is van de ontwikkeling die MediaMarkt in Nederland doormaakt. Maar ook in onze internationale groep is dit een primeur. Wij herkennen ons sterk in de grote ambities, de passie, cultuur en mensgerichtheid van Feyenoord en dat is een belangrijke reden om deze de samenwerking aan te gaan.’
Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.
Login