Opmerkelijk: Barcelona speelt El Clásico met logo van Drake op de borst
Barcelona gaat El Clásico tegen Real Madrid spelen in speciale shirts. Het logo van de artiest Drake staat pontificaal op de borst. Het is een uitvloeisel uit de samenwerking met hoofdsponsor Spotify.
Afgelopen maart sloot Barcelona de handen ineen met Spotify. De Zweedse muziekgigant verbond zich tot medio 2026 aan de Catalaanse club. Voor Barça was het een belangrijke en lucratieve deal. De club besloot zelfs de naam van het historische stadion te veranderen naar Spotify Camp Nou.
Bij het sluiten van de sponsordeal werd al duidelijk dat het logo op het Barça-shirt mogelijk kon gaan variëren. Dat gebeurt komende zondag voor het eerst. In El Clásico in Madrid prijkt niet het Spotify-embleem, maar het logo van de Canadese artiest Drake op het shirt.
Spotify koos voor Drake om zijn mijlpaal te vieren. De zanger/rapper behaalde onlangs 50 miljard views met zijn nummers.
🦉 @Drake 💙❤
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
First artist to hit 50 billion @Spotify streams. First artist to share the @FCBarcelona shirt. pic.twitter.com/cBiHjge5FG
Barça to wear the logo of the singer, @Drake, on the front of their jersey against Real Madrid 🦉https://t.co/2RSY7rsYyE
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.
Login