ABN AMRO blijft verbonden aan Ajax en bereikt mijlpaal met Ajax Vrouwen
Ajax en ABN AMRO gaan langer met elkaar door. De hoofdsponsor van de Ajax Vrouwen blijft tot minimaal 2028 verbonden aan de Amsterdamse club, ook als maatschappelijk partner.
Door de verlengde samenwerking bereiken de Ajax Vrouwen en de bank een mooie mijlpaal. Bij het ingaan van de nieuwe overeenkomst op 1 juli 2025 is ABN AMRO tien jaar hoofdsponsor van de Ajax Vrouwen.
Cas Biesta, commercieel directeur bij Ajax, spreekt op de clubwebsite zijn dank uit. 'Vorig seizoen speelden we in de kwartfinale van de Champions League voor bijna 36.000 fans in de Johan Cruijff Arena. Het geeft aan hoe de belangstelling groeiende is, en welke stappen er zijn gezet in de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal. We zijn dankbaar voor de rol die ABN AMRO hierin heeft gespeeld.'
ABN AMRO is al langer betrokken bij Ajax. In 1991 werd het bedrijf shirtsponsor van Ajax, daarna werden ook de jeugdelftallen gesponsord. Inmiddels is Ziggo de hoofdsponsor van Ajax.
Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.
Login