Eredivisie vindt in KPN nieuwe hoofdsponsor
KPN is vanaf volgend seizoen weer hoofdsponsor van de Eredivisie. Samen met Maatschappelijk Partner VriendenLoterij wordt het telecombedrijf de belangrijkste partner van de hoogste Nederlandse competitie.
KPN is al sinds 2014 verbonden als Official Partner en gaat de samenwerking vanaf het seizoen 2017/18 voor de komende vier jaar uitbreiden. De leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten zal zichtbaar zijn rondom de Eredivisiewedstrijden in alle stadions en in de tv-uitzendingen.
Het bedrijf is trots dat het zichzelf straks hoofdsponsor van de Eredivisie mag noemen. 'Voetbal zit in de harten van veel Nederlanders. Als supporter van het nationale clubvoetbal gaan wij de komende jaren een positieve bijdrage aan deze sport leveren', meldt KPN.
Tussen 1990 en 2002 was KPN ook al hoofdsponsor van de Eredivisie. In die tijd werd de bedrijfsnaam ook meerdere keren in de titel van de competitie verwerkt. Dat zal nu niet gebeuren.
Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.
Login