NAC krijgt nog meer goed nieuws na deal met hoofdsponsor
Het zijn mooie tijden voor NAC Breda. De club heeft een klein gat geslagen met de degradatiezone en staat in de middenmoot van de Eredivisie, het stadion wordt uitgebreid en gaat mogelijk snel gekocht worden en vrijdagmiddag kondigde de club aan dat er een overeenstemming is bereikt met hoofdsponsor Catom/OK over een verlenging van de samenwerking.

OK is sinds de zomer van 2019 verbonden aan NAC, komende zomer wordt het zevende seizoen dat de club uit Brabant met deze shirtsponsor speelt. De kans is aannemelijk dat dit weer in de Eredivisie gaat zijn, NAC staat momenteel twaalfde op het hoogste niveau, met vijf punten meer dan nummer zestien Willem II.
De verlenging met de hoofdsponsor is een volgende deal waar de directie NAC zich mee bezig houdt. VI meldde deze week nog dat de gemeente Breda, eigenaar van het Rat Verlegh Stadion van NAC, zaken wil doen met de club. Een akkoord over een prijs wordt genaderd, hoewel de formele afwikkeling nog wel tijd nodig heeft.
Met een gemiddelde van 18.591 toeschouwers per wedstrijd staat NAC momenteel op de achtste plek in de Eredivisie. Alleen FC Utrecht, FC Groningen, SC Heerenveen, FC Twente, PSV, Feyenoord en Ajax ontvangen gemiddeld per wedstrijd meer fans. De capaciteit van het Rat Verlegh Stadion bedraagt 19.000 toeschouwers. De club uit Breda hervat zaterdag het Eredivisie-seizoen met een thuiswedstrijd tegen Groningen.

Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.
Login