VI wint bij de Mercurs: 'Een voorbeeld voor de markt'
© Mercurs
PRO

VI wint bij de Mercurs: 'Een voorbeeld voor de markt'

Voetbal International is tijdens de prestigieuze Mercurs 2024 uitgeroepen tot Magazine Mediamerk van het Jaar. Harper’s Bazaar (Hearst Netherlands) pakte een zilveren medaille, Miljuschka Magazine (Miljuschka Publishing BV) de bronzen. Een verslag van een feestelijke avond.

Een uur of half acht, de eerste VI-verslaggevers druppelen binnen. Meteen wordt duidelijk dat Theater Amsterdam andere koek is dan de redactie van Voetbal International. Geen boterhammetjes achter de computer tussen het tikken door. Nee, luxe broodjes, bao buns en een constante stroom aan frituursnacks lonken. En dat alles aangeboden met een gulle glimlach. De verslaggevers en werknemers van VI moeten het nog even op zich in laten werken en beginnen uit gewoonte maar over voetbal te praten. Elf andere spelers in de basis bij Oranje tegen Bosnië. Ironisch genoeg wordt die wedstrijd dus gemist.

Dit artikel helemaal lezen

Maak dan nu gebruik van onze Black Friday-deal! Alleen t/m zondag 1 december krijg je de eerst maand VI PRO voor maar €1,-. In deze volle voetbalmaand mis je niets van het nieuws rond jouw favoriete club. VI PRO gaat verder met exclusieve tactische analyses, clubvideo's, podcasts en financiële inzichten.

- Exclusieve VI PRO-artikelen, -video’s en -podcasts
- Exclusieve analyses en inzichten
- Exclusieve interviews met spelers en trainers

Dit artikel helemaal lezen

Maak dan nu gebruik van onze Black Friday-deal! Alleen t/m zondag 1 december krijg je de eerst maand VI PRO voor maar €1,-. In deze volle voetbalmaand mis je niets van het nieuws rond jouw favoriete club. VI PRO gaat verder met exclusieve tactische analyses, clubvideo's, podcasts en financiële inzichten.

- Exclusieve VI PRO-artikelen, -video’s en -podcasts
- Exclusieve analyses en inzichten
- Exclusieve interviews met spelers en trainers

Per maand voor   €10,-   

€1,-

Gerelateerde artikelen